• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 29 مهر 1400
کد مطلب : 143510
+
-

کیوسک/ روزنامه فایننشال تایمز [انگلیس]/ خط‌و‌نشان برای لهستان


در پی بروز اختلافات جدی میان دولت لهستان و اتحادیه اروپا، مقام‌های این سازمان در بروکسل اعلام کردند که به‌زودی اقدامات تنبیهی علیه لهستان اعمال خواهند کرد. این اقدامات ممکن است شامل تحریم‌های اقتصادی نیز باشد. این نخستین‌بار است که اتحادیه اروپا قصد دارد علیه یکی از اعضای خود چنین تنبیه سختی در نظر بگیرد. دولت راست‌گرای لهستان، اخیرا قوانین اتحادیه اروپا را به چالش کشید و اعلام کرد که قوانین کشوری مقدم بر قوانین اتحادیه است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال [آمریکا]
آمریکایی‌ها گروگان در هائیتی


شماری از مردم هائیتی با تظاهرات در پایتخت خواستار آزادی گروگان‌های آمریکایی شدند. افراد گروگان گرفته‌شده تعدادی مبلغ مسیحی آمریکایی هستند که توسط یک گروه تبهکار ربوده شده‌اند. این گروه خواستار دریافت مبلغ 17میلیون دلار باج شده است.

روزنامه گاردین [انگلیس]
جزئیات جدید از قتل نماینده


تحقیق پلیس انگلیس درباره قتل نماینده مجلس گاردین گزارش داده که تحقیقات پلیس انگلیس در مورد قتل یکی از نمایندگان مجلس این کشور همچنان ادامه دارد. تا به اینجا مشخص شده که نیروهای امنیتی فرد قاتل را که دستگیر شده، از سال2014 زیر نظر داشته‌اند. 4روز قبل، دیوید امس نماینده ۶۹ساله مجلس انگلیس در حین ملاقات با اهالی حوزه انتخابیه‌اش مورد سوءقصد قرار گرفت و به ضرب چاقو کشته شد.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید